Ordrekontor

Farvel til lange ventetider – goddag til hurtigt besvarelse

Som selvstændig kan det administrative fylde mere end man forventer. Det er derfor vi hos VestjyskPartners kan tilbyde at supplere noget af dit ordrekontor. Vi har mulighed for at stå for telefonpasning af et kundeservicenummer eller hovednummer. Vi kan besvare mails eller chatcenter, så dine kunder ikke står og venter.

Inden start på vores ordrekontorservice bliver der forventnings afstemt på hvilke opgaver vi skal håndtere og hvilke opgaver vi skal stille videre til dig.

Telefonpasning

Der kan være mange afbrydelser i hverdagen med at besvare telefonen. Vi kan tilbyde dig en serviceminded telefonpasser som tager imod alle de indgående opkald som kan være en forstyrrelse i en selvstændig arbejdsdag. Der er ingen der ringer forgæves på dit telefonnummer, men bliver i stedet mødt af en kompetent servicemedarbejder klar i den anden ende af røret.

Vores telefonpasser har erfaring i kundekommunikation. Du får tilknyttet en fast sekretær, så dine kunder bliver modtaget af den samme person. Vi udarbejder sammen hvilken velkomsthilsen der bliver brugt og hvilke retningslinjer vores ordrekontor skal arbejde ud fra.

Alle opkald bliver registret og videreformidlet til dig via mail eller sms. 

Mailservice

Dine kunder får svar inden for en time med vores mailservice. Vi kan give et hurtigt svar og får kunderne til at føle sig velkommen, imens du er igang med dine arbejdsopgaver.

Vores medarbejder har mange års erfaring med disse opgaver og du får tilknyttet en fast sekretær som giver en gennemførende tone i mails 

Chat pasning

Chat vinder mere og mere hos kunderne, fordi man helt uformelt kan skrive og få svar på spørgsmål med det samme. Med denne feature kan du komme tættere på kunderne og give dem en positiv oplevelse. Det vil typisk være kunder der bruger denne chat for at høre mere om virksomheden eller nogle af de produkter du sælger. Med en chat har kunden en forventning om en hurtig besvarelse indenfor få minutter. På vores ordrekontor kan vi passe din chat, så dine kunder ikke går fortabt og du mister ud på et salg.

Når man har en engagerede samtale med kunderne, så skaber det tillid for at give en god kundeoplevelse. 

Vi forventningsafstemmer inden udførelsen af arbejdet, for at stemme vores retningslinier, vejledning og politikker